Skip to main content

עגלה

Close Cart

כל מה שצריך וחשוב לדעת על ציפויי וניל לכלי רכב בעמוד שלפניכם
ציפויים לכלי הרכב, הפכו בשנים האחרונות לאחד מהאמצעים היעילים ביותר לצורך שמירה על צבע הרכב והמראה הכללי של החלק החיצוני של הרכב, כאשר יותר ויותר בעלי רכבים חדשים וישנים כאחד, מיישמים ציפוי כזה או אחר ברכבם ונהנים מכל היתרונות הנלווים לסוגי הציפויים השונים הקיימים כיום בתעשיית הרכב העולמית. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על ציפוי ויניל לרכב ועל היתרונות הנלווים לסוג זה של ציפוי.

מהו ציפוי ויניל לרכבים?

ציפוי ויניל לרכב הוא למעשה ציפוי מדבקה המיוצר מחומר הויניל שהוא חומר פלסטי אלסטי בעל יכולת עמידות גבוהה בפני שריטות, מכות לחצים פיזיים וכדומה. סוג זה של ציפוי מיועד גם לצרכי שמירה על המראה של רכבים חדשים וגם לצרכי שינוי הצבע המקורי של הרכב ו/או שמירה על הצבע הקיים אשר דהה עם הזמן ברכבים ישנים יותר.

אילו סוגי מדבקות ויניל קיימים?

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של ציפויי ויניל היכולים להתאים לכל סוגי הרכבים, לרבות, ציפוי ויניל מט או מבריק. כמו כן, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של צבעי מדבקות ויניל לרכבים, ובתוך כך, לבחור את הגוון המועדף עליכם לצורך יישום הציפוי ברכבכם. מדבקה צבע לרכב יכולה להיות מיועדת גם לבעלי רכבים המעוניינים לשנות את צבע רכבם וגם לאילו מביניכם המעוניינים להסתיר פגמים כאלו ואחרים המופיעים בחלק החיצוני של הרכב, לרבות, מכות (דפיקות), שריטות, לשלשלת יונים שלא ניתן להסיר וכדומה.

מה הטיפול הנכון בציפוי ויניל?

ציפוי מדבקה לרכב המיושם על ידי אנשי מקצוע ובאמצעות ציוד ייעודי לכך, יכול לשמש אתכם לשנים ארוכות, כל עוד תדאגו לנקות את החלק החיצוני של הרכב באופן קבוע ותדיר, וכאשר אנו מדברים על ניקוי הרכב, אנו מדברים למעשה על כל שיטת שטיפה ייעודית לרכבים. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על שטיפה באמצעות מים וסבון בלבד ולהימנע מניקוי כלי הרכב בחומרים כימיקליים כאלו ואחרים העשויים להרוס את מדבקת הויניל.

אפשרויות ליישום ציפוי ויניל לרכב: חלקי/מלא

יישום ציפוי ויניל לרכב או ציפוי ויניול לאופנוע, חשוב שייעשה על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא, דבר המבטיח לכם רמת ביצוע גבוהה ורמת גימור מושלמת. את הציפוי עצמו ניתן ליישם באופן מלא על כל הרכב או באופן חלקי באזורים אותם תרצו לכסות באמצעות מדבקת הויניל. כפי שציינו מקודם, ציפוי מדבקה לרכב מסוג ויניל נועדה בין היתר לצרכי הסתרת פגמים קלים בחלק החיצוני של הרכב, ולכן, ניתן ליישם את הציפוי באזור בו מופיעה המכה/דפיקה/שריטה וכדומה.

ציפוי מדבקה לרכבציפוי ויניל לרכבהיתרונות הנלווים לציפוי ויניל לרכבים

יישום של ציפוי ויניל לרכב, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות כגון:

  • ציפוי בעל עמידות גבוהה בהתאם לאיכות הוויניל בו נעשה שימוש
  • מדבקת ויניל לרכבים מחזיקה בין 5 ל-7 שנים בהתאם לאופן הטיפול הנכון בה
  • מדבקת ויניל לרכב יכולה להיות מיושמת באופן מלא או חלקי בחלק החיצוני של הרכב
  • מדבקת ויניל לרכבים יכולה להתאים גם לרכבים חדשים וגם לרכבים ישנים יותר
  • ציפוי ויניל שומר על המראה החיצוני של הרכב, ובתוך כך, הציפוי שומר על ערך הרכב
  • הציפוי ניתן להסרה מבלי לגרום נזק לצבע המקורי של כלי הרכב

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים את מדבקות הויניל לאחד מסוגי הציפויים המומלצים ביותר לכל בעלי הרכבים.

מדבקת ויניל לרכב – מתי?

יישום ציפוי ויניל לרכב יכול להיעשות למגוון רחב של מטרות, החל מהצורך בשמירה על מראה הצבע ברכבים חדשים, דרך הסתרת פגמים ברכבים ישנים ועד לצרכי שינוי הצבע המקורי של הרכב במקרים בהם הצבע דהה עם הזמן. כך או אחרת, מדבקת הויניל היא אמצעי ישים, נוח ואיכותי לכל בעלי הרכבים, וכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המקום המקצועי בו תיישמו את הציפוי. בשלב זה, נציין שוב שאופן יישום הציפוי חייב להיעשות אך ורוק על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום הנעזרים במכונת פלוטר ייעודית המאפשרת הדבקה איכותית ותקנית של הציפוי ברכב. אנו מזמינים אתכם ללחוץ כאן ולהיחשף ליישומים שונים של מדבקת ויניל לרכבים אותם ביצענו במהלך החודשים האחרונים.

דילוג לתוכן