Skip to main content

עגלה

Close Cart

מהו ציפוי ננו קרמי לרכבים? מה הופך אותו לאחד מסוגי הציפויים הפופולאריים ביותר לכל סוגי הרכבים וכיצד ניתן לשטף כלי רכב עם ציפוי ננו? כל מה שצריך וחשוב לדעת על ציפוי ננו לרכב בעמוד שלפניכם.
ציפויים לכלי הרכב הם הגדרה כוללת למספר ציפויים שנועדו לספק שכבת הגנה על השלדה החיצונית של כלי הרכב מפני נזקי השמש (קרני UV) וגורמים מזיקים נוספים, לרבות, לשלשת יונים, גשם חומצי, שריטות וכדומה. בקטגוריית ציפויים לכלי הרכב תוכלו למצוא מספר סוגים של ציפויים המיוצרים מפולימרים מתקדמים מסוגם לצד מספר סוגי ציפויים המיוצרים מחומרים קרמיים. כמו כן, חשוב לציין שישנם ציפויים המיועדים גם לחלל הרכב הפנימי.

מהו ציפוי ננו קרמי לרכב?

ציפוי ננו קרמי הוא למעשה ציפוי ייעודי לכל סוגי הרכבים, הנחשב לאחד מסוגי הציפוי האיכותיים ביותר בפני פגעי מזג האוויר, לכלוך נוקשה, מצבי קורוזיה, שריטות שטחיות וכדומה. ציפוי זה משלב בתוכו מולקולות זכוכית בלתי נראות לעין, כאשר שכבת הננו של הציפוי מיוצרת מחומר קוורץ המגן על כלי הרכב מפני נזקים סביבתיים כאלו ואחרים.

ציפוי ננו לרכב חדשמה הופך את ציפוי ננו קרמי לאחד מסוגי הציפוי הפופולאריים ביותר?

אם גם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לעשות ציפוי ננו לרכב, אז בראש ובראשונה כדאי לכם לדעת שציפויי ננו קרמיים נחשבים לציפויים פופולאריים לנוכח היתרונות המרכזיים שלהם כחומרי ציפוי לכלי הרכב השונים, וביניהם:

  • ציפוי המספק הגנה מיטבית על כלי הרכב בפני גורמים מזיקים שונים
  • ציפוי דוחה שריטות שטחיות וכתמי לכלוך נוקשים
  • ציפוי המתאפיין באטימות גבוהה בפני נוזלים
  • ציפוי השומר על המראה המבריק של כלי הרכב לאורל זמן
    • ציפוי המספק שכבת גבהה מיטבית בפני קרני השמש, ובתוך כך, מסייע למניעת דהיית צבע הרכב לאורך השנים

ויתרונות נוספים ההופכים אותו לאחד מסוגי הציפוי המומלצים והאהובים ביותר בארץ ובעולם.

שטיפת רכבים עם ציפוי ננו קרמי

אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלה איך לשטוף רכב עם ציפוי ננו? חשוב שתדעו שהציפוי עצמו מותאם ומיועד לכל שיטות השטיפה הקיימות בתחום שטיפת רכבים. מעבר לכך, חשוב לציין שמאפייני הציפוי כחומר בעל אטימות גבוהה לנוזלים לא רק שאינו פוגע בתהליך השטיפה אלא אפילו מקל על תהליך שטיפת הרכב, ומותיר את כלי הרכב מבריק ונוצץ לאחר כל שטיפה.

האם ציפוי ננו קרמי מיועד גם לרכבים ישנים?

ציפוי ננו קרמי יכול להתאים גם לרכבים חדשים וגם לרכבים ישנים, כאשר השימוש הנפוץ ביותר בסוג זה של ציפוי מיועד לבעלי רכבים חדשים המעוניינים לשמור על מראה הצבע החדש והמרשים של רכבם. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם בעלי רכבים יוכלו ליהנות מכל היתרונות הנלווים לציפויים ננו קרמיים, כאשר יישום הציפוי על גבי רכבים ישנים נעשה לאחר השלמת פעולות ניקוי יסודיות של החלל החיצוני של כלי הרכב, וזאת לצרכי הסרת נזקים קיימים במידת האפשר בטרם הלבשת הציפוי.

מה עדיף: ציפוי ננו או ציפוי מסוג PPF?

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים להלבשת ציפויים לכלי הרכב ועדיין מתלבטים בין ציפוי ננו או ppf שהוא למעשה סוג אחר של ציפוי לרכבים, אנו ממליצים לכם לקרוא כאן את כל המידע המקצועי על ציפוי PPF ולקבל את ההחלטה המושכלת והרלוונטית לגביכם בין ציפויי ננו קרמיים לציפוי PPF .
רוצים לקבל ייעוץ נוסף בנושא ציפויי ננו קרמי או כל סוג אחר של ציפוי לרכבכם? צוות המומחים שלנו מחכים לכם.

דילוג לתוכן