Skip to main content

עגלה

Close Cart

מתמודדים עם ריחות לא נעימים אשר אינם מתפוגגים מהרכב? זה הזמן להיחשף לפתרונות השירות המוצעים לכם ב-Detail Bear, סדנת שירות לרכבים המתמחה בתהליכי חידוש, טיפוח והשבחת כלי רכב בהתאמה אישית
כל אחד ואחת מבעלי הרכבים שבינינו, מעוניין לשמור על סביבת רכב נקייה, נעימה ומטופחת שגם מריחה נפלא בעזרת מפיצי הריח השונים המיועדים לסביבת כלי הרכב. חלק מבעלי הרכבים, משקיעים משאבים רבים לצורך שמירה על נראות סביבת כלי הרכב, אך גם ברכבים נקיים ששמורים היטב, עשויים להיווצר מצבים בהם מופיע ריח רע אשר אינו מתפוגג מתוך הרכב.

מה הם הגורמים העיקריים להופעת ריחות לא נעימים בכלי הרכב?

ברשימת הגורמים להיווצרות ריחות לא נעימים אשר אינם מתפוגגים בקלות (אם בכלל) מתוך הרכב נכללים:

  • עישון סיגריות
  • שאריות מזון שנשכחו בתוך הרכב
  • שתן של חיית מחמד
  • משקאות חמים או קלים שנשפכו על גבי הריפוד

וגורמים נוספים העשויים להוביל להופעת ריחות רעים שאינם מתפוגגים מתוך הרכב. בשלב זה חשוב לציין שרוב הריחות הרעים אשר אינם מתפוגגים מסביבת הרכב לאורך זמן, הם ריחות הנוצרים בעקבות עשן סיגריות ו/או היווצרות כתמי עובש ובקטריה בתוך שכבת הריפוד של כלי הרכב.

ריח רע ברכב – כיצד מתמודדים?

אם גם אתם מתמודדים עם ריחות לא נעימים שאינם מתפוגגים ושואלים את עצמכם איך להוציא ריח רע מהרכב? אז כדאי שתדעו שאצלנו תוכלו למצוא טיפול ייחודי ופתרון מושלם לנטרול ריחות רעים. פתרון זה מבוסס על ניקוי הרכב בגז אוזון במסגרת טיפול ייעודי שלא רק מנטרל ריחות רעים לחלוטין עימו אתם מתמודדים אלא גם מותיר את הרכב עם ריח חדש ונעים הנשאר ברכבכם למשך שנים.

Meguiar's Whole Car Air Re-Fresher

מה חשוב לדעת על נטרול ריחות רעים באמצעות גז אוזון?

ניקוי הרכב בגז אוזון מהווה כיום את הפתרון האופטימאלי ביותר לנטרול ריחות רעים ולא נעימים אשר אינם מתפוגגים מתוך הרכב. בשלב זה, חשוב לנו לציין שגז האוזון מסוגל להתמודד בהצלחה יתרה עם כל הגורמים להיווצרות ריחות רעים שאינם מתפוגגים מהרכב, לרבות, ריח סיגריות, כתמי נוזלים, שאריות מזון שנרקבו, עובש, שתן וכדומה. גז האוזון הוא למעשה חומר ייחודי המשמש כחומר חיטוי טבעי לכל דבר ועניין, כאשר מגע החומר עם כתמי עובש, פטריות וחיידקים, מפוגג למעשה את הריח הרע שנוצר בסביבת כלי הרכב, לרבות, ריח סיגריות או ריח של עובש ברכב. כמו כן חשוב לנו שתדעו שבגז מסוג אוזון עושים שימוש כחומר חיטוי וניקוי יסודי בבתי חולים, חדרי ניתוח ומעבדות מחקר.

תהליך נטרול ריחות רעים מהרכב באמצעות ניקוי בגז אוזון – שלב אחר שלב

כסדנה המתמחה בתהליכי חידוש, טיפוח והשבחה של כלי רכב, אצלנו ב- Detail Bear, כל תהליך הניקוי בגז אוזון מיושם על ידי צוות ניקוי מקצועי ומנוסה ובאמצעות מכשור ייעודי. אז כיצד זה פועל?

  • בשלב הראשון, אנו מפעילים את הרכב ודואגים לכך שכלי הרכב יהיה סגור ואטום ושמרעת המיזוג תעבוד במלוא תפוקתה, וזאת כדי לטהר גם את מערכת המיזוג הרכב.
  • בשלב השני, הצוות המקצועי והמנוסה שלנו, שואב את החמצן הנמצא בתוך הרכב באמצעות מכשור ייעודי שמצד אחד שואב את החמצן הקיים ומפיץ חמצן טהור באמצעות מולקולות של גז אוזון שלמעשה תוקפות את הגורם העיקרי להופעת הריח הרע ברכב, ובתוך כך, מנטרלות אותו. חשוב לציין ששלב זה אורך מספר דקות בלבד.
  • בשלב השלישי, לאחר השלמת תהליך הניקוי, הצוות המקצועי שלנו דואג לאוורור יסודי של כלי הרכב לצורך סירקולציה של האוויר ולצורך קבלת תחושה רעננה בכלי הרכב ואוויר צלול ונקי ללא ריחות רעים.

גז אוזון לנטרול ריחות רעים מהרכב – מבריק כמה שזה נעים

אם גם אתם רוצים לדעת איך להיפטר מריח של סיגריות ברכב? או מכל ריח רע אחר שנוצר בסביבת כלי הרכב בעקבות עובש, נוזלים וכדומה, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולהכיר מקרוב את כל היתרונות הנלווים לניקוי בגז אוזון לרכבים הסובלים מריחות לא נעימים שאינם מתפוגגים. את הטיפול הייחודי שלנו אנו מציעים לכל כלי הרכב ולכל בעלי הרכבים המעוניינים לנטרל את הגורם לריח הרע ברכבם ולהבטיח לעצמכם ריח נעים למשך שנים.

דילוג לתוכן